Poema titulado Ano novo en la sección LA TORRE DE BABEL , de la categoría Tu Mundo Literario :: Publicar Poesía en VERSO; ANO NOVO
Cantos días xa pasaron
dende que non vos sentimos!
Cantos camiños abrimos
e cantos se nos pecharon!
Doce ...
Cantos días xa pasaron dende que non vos sentimos! Cantos camiños abrimos e cantos se nos pecharon! Doce toques espertaron esperanzas agochadas, foron doce as badaladas que volveredes soar e deixaredes voar outra vez ilusionadas.
PITEIRA.-Xosé Casar
Última edición por PITEIRA; 13/12/2011 a las 13:23 Razón: Versos mal colocados, disminuír sangría.
Los poetas inventan, pero no mienten jamás
Piteira.
As badaladas de ano novo, cantas cousas por facer, e cantas que non fixemos, ben (outra vez será) pero eso si sempre traen ilusión e gratitud por un ano mais de estar aquí. Saludiños e cariño. Alba
As badaladas de ano novo, cantas cousas por facer, e cantas que non fixemos, ben (outra vez será) pero eso si sempre traen ilusión e gratitud por un ano mais de estar aquí. Saludiños e cariño. Alba
Moitas gracias, Alba, por pasar por aquí. Sempre soan esas
badaladas anque no se oian. Un biquiño meu e outro de Anna.
Ata loguiño.
Los poetas inventan, pero no mienten jamás
Piteira.
¡Cántos días xa pasaron dende que non vos sentimos, cántos camiños abrimos e cántos se nos pecharon! Doce toques espertaron esperanzas agochadas, foron doce as badaladas que volveredes soar e deixaredes voar outra vez ilusionadas.
PITEIRA.-Xosé Casar
Xosé, es precioso este poema. Y expresa muy bien el sentimiento y las memorias de un año nuevo, que remontan a tantos otros años.
aplausos,
C.
(…)
“¡Tú eres lo único que tengo
desde que perdí mi tristeza!
¡Desgárrame como una espada
o táctame como una antena!
Bésame
muérdeme,
incéndiame,
que yo vengo a la tierra
sólo por el naufragio de mis ojos de macho
en el agua infinita de tus ojos de hembra!”
Pablo Neruda
¡Cántos días xa pasaron dende que non vos sentimos, cántos camiños abrimos e cántos se nos pecharon! Doce toques espertaron esperanzas agochadas, foron doce as badaladas que volveredes soar e deixaredes voar outra vez ilusionadas.
PITEIRA.-Xosé Casar
Moi acertado. Tés chispa, como dicimos en Ourense.
Pois é onde e desde onde mellor se percibe o da chispa.
Xa irei lendo con tempo o que tes por aquí espallado. Eu ando enredada dabondo e non teño tempo de pensar en corrixir o que teño e subilo á páxina.
Un bico grande, meu. Non perdas esa chispa!
Marcadores