+ Responder Tema
Resultados 1 al 5 de 5

Música de cambra

Poema titulado Música de cambra en la sección LA TORRE DE BABEL , de la categoría Tu Mundo Literario :: Publicar Poesía en VERSO; Jo conqueriré la noia que estudia música per a tu, tu li regalaràs el seu jove mestre com parany, que ...

Tema: Música de cambra

Poeta activo Jacobino tiene un aura espectacularJacobino tiene un aura espectacular Avatar de Jacobino

Predeterminado Música de cambra

Jo conqueriré la noia que estudia música
    per a tu,
    tu li regalaràs el seu jove mestre
    com parany, que sigui ell qui li trenqui
    la seva innocència i així nosaltres,
    sense embrutar-nos les mans, goitant-los,
    hi trobarem plaer.
    Si assoleixo amb aquesta unió que reclames,
    arribar fins a la seva jove mare, tu m'has promès
    el teu cos de madura serp, sempre canviant de pell,
    de seda fina, satí i gases de tots colors que té el pecat.
    Encara que sé que m'enganyaràs,
    perquè, una vegada acomplert el teu desig morbós
    de manipular i mirar,
    sempre deixes que la teva paraula sigui paper mullat,
    i et tanques a les teves habitacions... per plorar
    com una serp que es fa vella i fastigosa?

Jo conqueriré la noia que estudia música
    per a tu...

Mis Reconocimientos Poéticos

Monica Vera se halla tras Jacobino, un personaje para crear desde el otro lado.

2. Remueve la publicidad y ayuda con el mantenimiento del portal Grupo Mecenas

Poeta asiduo al portal Veles i Vents es simplemente muy agradableVeles i Vents es simplemente muy agradableVeles i Vents es simplemente muy agradableVeles i Vents es simplemente muy agradableVeles i Vents es simplemente muy agradable Avatar de Veles i Vents

Predeterminado Respuesta: Música de cambra

És una proposició que m'encisa. Molt morbosa, amb alcabota inclosa. M'agrada molt la perversió que destil·len els teus versos. Ausiàs.

Poeta que considera el portal su segunda casa Angel Felibre tiene mucho de que estar orgullosoAngel Felibre tiene mucho de que estar orgullosoAngel Felibre tiene mucho de que estar orgullosoAngel Felibre tiene mucho de que estar orgullosoAngel Felibre tiene mucho de que estar orgullosoAngel Felibre tiene mucho de que estar orgullosoAngel Felibre tiene mucho de que estar orgullosoAngel Felibre tiene mucho de que estar orgullosoAngel Felibre tiene mucho de que estar orgullosoAngel Felibre tiene mucho de que estar orgullosoAngel Felibre tiene mucho de que estar orgulloso Avatar de Angel Felibre

De "voyeurs" i dimonis...

Poeta activo Jacobino tiene un aura espectacularJacobino tiene un aura espectacular Avatar de Jacobino

És la trama del film "Les amistats perilloses". Gràcies pels vostres comentaris. Vinga...
    Mònica.

Mis Reconocimientos Poéticos

Monica Vera se halla tras Jacobino, un personaje para crear desde el otro lado.

Poeta asiduo al portal Veles i Vents es simplemente muy agradableVeles i Vents es simplemente muy agradableVeles i Vents es simplemente muy agradableVeles i Vents es simplemente muy agradableVeles i Vents es simplemente muy agradable Avatar de Veles i Vents

Josep o Mònica, tant s'he val, jo ho veig com les dos puntes d'un continuu i em fa pensar a Buffy i el personatge de Glory. Les amistats periloses és una novel·la brutal. Ausiàs.

+ Responder Tema

Marcadores