Poema titulado Vida saudable en la sección LA TORRE DE BABEL , de la categoría Tu Mundo Literario :: Publicar Poesía en VERSO; Excelente idea.
A menos que comer é un servizo moi agradable.
liñas Piteira bo.
Grazas por compartir.
Unha aperta....
Conselho bom que nós deveríamos aceitar para nós termos uma vida saudáveis, bonitos versos que rima em consoante e escritas ao estilo de um soneto, (talvez seja um soneto em um idioma que eu sei muito pouco) mas que eu pude entender a mensagem. Em conclusão, é um poema extraordinário. Meus parabéns sinceros.
Um abraço fraternal,
Ramiro
Sopongo que eres galegiño, lo que hace de ti mas especial aunque estes a dieta, una bonita composición
Gracias por compartirla
Un abrazo
Granada
Moitas grazas, Granada. E sí, son galeguiño. Mais non sei se iso pode facer que sea máis especial...supoño que non e que o teu comentario é unha mostra do teu aprecio.
Unha aperta.
Xosé. (Pepiño de Piteira)
Los poetas inventan, pero no mienten jamás
Piteira.
Conselho bom que nós deveríamos aceitar para nós termos uma vida saudáveis, bonitos versos que rima em consoante e escritas ao estilo de um soneto, (talvez seja um soneto em um idioma que eu sei muito pouco) mas que eu pude entender a mensagem. Em conclusão, é um poema extraordinário. Meus parabéns sinceros.
Um abraço fraternal,
Ramiro
Quere ser un "sonetillo" (soneto en versos de 8 sílabas), non sei se quedou ben, mais sinto ledicia ao ver que che gustou.
Parabéns, amigo Ramiro, e unha forte aperta.
Teu.
Xosé.
Los poetas inventan, pero no mienten jamás
Piteira.
Marcadores