Poema titulado Eu quería ser poeta en la sección LA TORRE DE BABEL , de la categoría Tu Mundo Literario :: Publicar Poesía en VERSO; Eu quería ser poeta pero escribir non sabía, sabia poñer as letras pero non facer poesía. Chorei e chorei calada ...
Eu quería ser poeta Eu quería ser poeta
pero escribir non sabía,
sabia poñer as letras
pero non facer poesía.
Chorei e chorei calada
po los recunchos fuxida,
con bagoas de sentimento
con pena na alma miña.
Entón un día de choiva
de eses que se fan tristes,
saíu o sol de repente
e nun raiño traia.
Unha fada, a dos soños
que o ver que estaba tan triste,
acercóuseme calada
e díxome cun sorriso.
Non rebusques entre as verbas
se queres facer poesía,
escoita o teu sentimento
abre o corazón, e escribe.
Desde aquela xa non choro
desde aquela só escribo,
deixando os meus sentimentos
aínda que non sexa poesía.
Última edición por Alba clara; 03/09/2010 a las 12:42
Respuesta: Eu quería ser poeta Sigue, pues, escribiendo. No dejes de hacerlo nunca.
Re: Eu quería ser poeta Así es estimada Alba, si no existe materia prima por muy bien que sepas escribir nunca se podrán expresar los sentimientos como precisamente tu los expresas.
No se si será tan dulce idioma o ese cadencioso ritmo o una mezcla de ambos, pero me recordaste a los versos de esa gran poetisa gallega Rosalía de Castro.
Felicidades y estrellas.
Re: Respuesta: Eu quería ser poeta
Re: Eu quería ser poeta
Re: Eu quería ser poeta Versos con ritmo, un contenido fluido de sentimientos bordado... me ha encantado. Se hace poesía con la belleza que se cocina desde el corazón y se traduce en letras. Tu has cocinado una hermosa poesia. Besos y felicitaciones.
Mary C. López.
Una mujer de líneas y procesos
Antes de dejarme un link para leer, dime que has leido más de un poema de nuestro portal; me gusta leer por libertad;
te invito a leer dos poemas de alguien más en total libertad.
Einstein, Albert: "Dar ejemplo no es la principal manera de influir sobre los demás; es la única manera."
Re: Eu quería ser poeta
Re: Eu quería ser poeta Chegoume esa aperta, Xosé.
ti sabes que deixar de escribir e algo moi dificíl porque e algo que está ahí caladiño e casí parece que se esquenceu de un pero de repente volta con mais forza e xa estas a facer garabatos outra vez ¿Verdade? paréceme a min que nos pasa a todos os que levamos o "gusaniño da poesía" metido ahí adentro amarradiño na alma .
Graciñas por dedicarme tanto tempo oxe meu amigo ó meu cariño pa tí coma sempre, Alba
Re: Eu quería ser poeta Siempre ternura.
Un beso.
Última edición por Malaguita; 18/06/2011 a las 03:17
Marcadores