+ Responder Tema
Resultados 1 al 3 de 3

Agradecemento da tua parroquia

Poema titulado Agradecemento da tua parroquia en la sección LA TORRE DE BABEL , de la categoría Tu Mundo Literario :: Publicar Poesía en VERSO; AGRADECEMENTO DA TUA PARROQUIA Nesta parroquia eu nacín, ti ministro de Deus fuches e sacramentos recibín, porque ti os impartiches. ...

Tema: Agradecemento da tua parroquia

Poeta asiduo al portal RONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgulloso

Predeterminado Agradecemento da tua parroquia

AGRADECEMENTO DA TUA PARROQUIA

Nesta parroquia eu nacín,
    ti ministro de Deus fuches
    e sacramentos recibín,
    porque ti os impartiches.

Na miña igrexa parroquial,
    na cal con nos practicaches,
    e na sua pila bautismal,
    a un por un, nos mollaches.

Cando o templo me acheguei,
    sempre alí,ti me esperaches
    ¡ e co tempo tamén medrei!,
    cando casei,me casaches,

a miña unión bendiciches,
    meu espírito consagraches,
    diante Deus intercediches
    e os meus fillos bautizaches.

Os mais vellos confortaches,
    sacramentos impuxeches,
    e os meus mortos enterraches
    e na igrexa ti quixeches.

Co teu pobo comungaches
    e na fe os mantiveches,
    en procesión os sacaches,
    e a bendición ti nos deches.

A todos lle predicaches
    dende o Evanxeo bendito
    o libro que ti estudaches,
    onde todo está escrito.

Por todo o que nos deches,
    polos anos compartidos,
    polo que por nos sentiches,
    estamos agradecidos,

estamos porque queremos
    todos xuntos e unidos,
    e con isto agradecervos,
    os servizos impartidos.

Por iso dende este papel
    que non é un pergamiño,
    moitas grazas Don Manuel,
    e moitas Don Bernardino.

Ramón L. Souto
    Última edición por RONLIS; 09/10/2011 a las 16:01 Razón: Homenaje de despedida a D.Manuel Castro y D. Bernardino, párrocos de Arzúa

2. Remueve la publicidad y ayuda con el mantenimiento del portal Grupo Mecenas

Poeta fiel al portal E.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgullosoE.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgullosoE.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgullosoE.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgullosoE.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgullosoE.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgullosoE.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgullosoE.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgullosoE.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgullosoE.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgullosoE.Fdez.Castro tiene mucho de que estar orgulloso Avatar de E.Fdez.Castro

Predeterminado Re: Agradecemento da tua parroquia

Ilusionoume este poema escrito na miña lingua, que por desgracia, pouco estudei. E mais ainda o contido de agradecemento aos bos curas da tua parroquia.
    Benvido a este foro.
    Unha; agarimosa aperta.
    Castro.

Poeta asiduo al portal RONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgullosoRONLIS tiene mucho de que estar orgulloso

Predeterminado Re: Agradecemento da tua parroquia

Grazas Castro pola tua interese nos meus versos,este poema foi adicado os curas da parroquia na homenxe que lle fixo o pobo de Arzúa. Celebro que che guste e ainda celebro mais que os galegos se interesen nos meus poemas.
    Invitote a que vexas tamen " Adeus a Galicia" ou " Adeus a miña terra", están escritos nun estilo mais libre e o mellor faltalle un poco de ritmo, pero o que si teñen e contido.
    Un Fraternal abrazo dende este curruncho que nos une.

+ Responder Tema

Marcadores