Poema titulado Eu vino en la sección LA TORRE DE BABEL , de la categoría Tu Mundo Literario :: Publicar Poesía en VERSO; E vexo o tempo,
olla, olla ben.
Non o ves?
Aló, riba do pensamento,
trala mirada dos soños.
Aló, naquela ...
olla, olla ben. Non o ves? Aló, riba do pensamento, trala mirada dos soños. Aló, naquela artesa, trala cociña, lonxe da brisa. Non o ves?
Aló, no bruar dos carballos, nos olores das xestas. Eu vino, olla… Aló, tralas noites sen lúa, noites pechadas dun inverno frío. Olla, olla ben. Non o ves? Fíxate ben! Aló, nas pegadas do camiño, nas rodeiras do carro, nos xugos, nas cangas… Aló, lonxe, moi lonxe, nos prados, nos valados, nos outeiros… Aló, lonxe, moi lonxe, aló o vexo, aló, o tempo.
Última edición por PITEIRA; 03/02/2012 a las 13:56
Los poetas inventan, pero no mienten jamás
Piteira.
Xosé, esa mágica mirada que va más allá de todo, que trasciende, que cuelga sueños en el horizonte, ésa es la mirada que nos alimenta el alma!!!
PRECIOSO!!!
Besos,
Chiqui.-
¡¡¡ Qué bellísimo y original poema, Piteira !!!,
Mi dominio del gallego escrito es bastante limitado, mais digoche que ollei, ollei nos sitios que dis... e tamen o vin.
Xosé, esa mágica mirada que va más allá de todo, que trasciende, que cuelga sueños en el horizonte, ésa es la mirada que nos alimenta el alma!!!
PRECIOSO!!!
Besos,
Chiqui.-
Muchísimas gracias, Chiqui, por tus amables y bonitas palabras.
Besos.
Xosé.
Piteira.
¡¡¡ Qué bellísimo y original poema, Piteira !!!,
Mi dominio del gallego escrito es bastante limitado, mais digoche que ollei, ollei nos sitios que dis... e tamen o vin.
Unha aperta. MANUEL
Canto me alegro. Se ben se olla, ben se ve.
Apertas, manuel.
Xosé.
Piteira.
Marcadores