1. Invitado, ven y descarga gratuitamente el cuarto número de nuestra revista literaria digital "Eco y Latido"

    !!!Te va a encantar, no te la pierdas!!!

    Cerrar notificación

Melodies d'amor

Tema en 'Prosa: Torre de Babel de Prosa' comenzado por Numeritos, 20 de Junio de 2010. Respuestas: 2 | Visitas: 1797

  1. Numeritos

    Numeritos Poeta asiduo al portal

    Se incorporó:
    7 de Marzo de 2010
    Mensajes:
    466
    Me gusta recibidos:
    111
    Volant amb tu a un mon infernal de carícies eternes, essent jo el rei del teu cos frenètic que es tan hermètic.

    Enamorant cada espai de la teva pell amb fletxes d'or.

    Essent rica la essència dorada de sentiments clavats en un món ple de passions desenfrenades.

    Si robar petons es el meu destí, a la presó vaig a dormir per estar en delinqüència pel teu amor.
    Si s’amaga el sol, obriré un món ple de sentiments entonats d’una melodia eterna d’amor per a que no se’n vagi mai del teu cap.

    Gaudir d’una vida i més enllà amb la persona més important que tenim al costat, aquesta persona ets tu, fas que, cada dia del món sigui tan de color arc iris que, m’empresona un sentiment únic, el sents tu?

    Escolta un moment, confia en mi, el destí està fet per seduir-lo al pas del temps i captivar en cada moment de vestits únics en el plaer de la vida, que es estar amb tu, reina de les meravelles.

    La foscor es un element clau en l'amor a primera vista, intentant buscar a cegues un sentiment que no es pot comparar per res de l'univers en carícies dividides, tan sol estan unides en un altar al casament d'un sentiment que es creua entre dos persones.
     
    #1
  2. ROSA

    ROSA Invitado

    Excusez-moi d'essayer de traduire votre écriture et je suis désolé je ne peux pas, j'espère que votre prose romantique prochaine, je sais que c'est, mais je ne peux pas traduire. BONNE ET HEUREUSE ANNEE
     
    #2
  3. Angel Felibre

    Angel Felibre Poeta que considera el portal su segunda casa

    Se incorporó:
    29 de Noviembre de 2009
    Mensajes:
    3.502
    Me gusta recibidos:
    91
    Ja que escrius català, perquè no numerets?
     
    #3

Comparte esta página