1. Invitado, ven y descarga gratuitamente el cuarto número de nuestra revista literaria digital "Eco y Latido"

!!!Te va a encantar, no te la pierdas!!!

Cerrar notificación

Lembranza

Tema en 'La Torre de Babel' comenzado por Meninha60, 10 de Septiembre de 2009. Respuestas: 5 | Visitas: 1342

1. Meninha60

Meninha60 Poeta recién llegado

Se incorporó:
    10 de Agosto de 2009
    Me gusta recibidos:
    4
    Lembranza

Cada mañá,
    collo a vasoira e tento varrer a lembranza.
    Ela, teimuda, segue a espallarse
    polos recantos desta casa,
    agochada en cada partícula de pó...

Non podo escoitar a túa voz.
    Non podo tocar a túa pel.
    Non podo mirarme nos teus ollos.
    [FONT=Arial]Non podo saborear a túa boca.[/FONT]
    [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Non podo percibir o teu arrecendo...[/FONT][/SIZE][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Pero todo o meu ser está empapado de ti.[/FONT][/SIZE][FONT=Arial]

[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]A miña voz soa coa túa voz.[/FONT][/SIZE][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]A miña pel toca coa túa pel.[/FONT][/SIZE][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Os meus ollos miran cos teus ollos.[/FONT][/SIZE][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]A miña boca saborea coa túa boca.[/FONT][/SIZE][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]E o teu arrecendo envolve[/FONT][/SIZE][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]canto toco e canto sinto.[/FONT][/SIZE][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]E imaxino as nosas almas,[/FONT][/SIZE][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]noutrora alleas, [/FONT][/SIZE][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]camiñar nunha[/FONT][/SIZE][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][FONT=Arial][SIZE=2]da man ata a eternidade.[/SIZE][/FONT][/FONT][/font][/FONT][/font][/FONT][/font][/FONT][/font][/FONT][/font][/FONT][/font][/FONT][/font][/FONT][/font][/FONT][/font][/FONT][/font][/FONT][/font][/FONT]

2. hectormaxx

hectormaxx Moderador de FORO de GENERALES

Se incorporó:
    26 de Agosto de 2007
    Me gusta recibidos:
    468
  3. cesarfco.cd

cesarfco.cd Corrector Corrector/a

Se incorporó:
    24 de Marzo de 2009
    Me gusta recibidos:
    2.549
    Género:
    Hombre
    Belas linhas.
    Obrigada por compartilhar.

Para obter a poesia em outras línguas, publicá-las no fórum "Torre de Babel"

Obrigado por compartilhar suas conversas.

4. Meninha60

Meninha60 Poeta recién llegado

Se incorporó:
    10 de Agosto de 2009
    Me gusta recibidos:
    4
    Gracias y disculpas, puesto que creo que he olvidado un paso al colgar este poema. Realmente debería estar en La Torre de Babel, que era su destino. Procuraré colgarlo traducido a español, si es que puedo hacerlo.

5. PITEIRA

PITEIRA Poeta que considera el portal su segunda casa

Se incorporó:
    15 de Marzo de 2009
    Me gusta recibidos:
    247
    [FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial]
    É un poema precioso.
    Ten unha irresistible atracción neses versos con tanta forza.
    Un biquiño, amiga miña.
    Xosé.

(Para poder cambialo de foro tés que pedirllo ao moderador. Pódelo facer
    a través de mensaxe privado, só con dicirlle o que che posou.)
    Mira de lerme este poemiña. A ver que che parece.
    [URL]http://www.mundopoesia.com/foros/la-torre-de-babel/208063-mina-casa.html[/URL][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font]

6. JOP PIOBB

JOP PIOBB Exp..

Se incorporó:
    28 de Noviembre de 2008
    Me gusta recibidos:
    41
    Muito bem. Eu te strello

Comparte esta página