Amb el cul tot enviscat

saturno50

Poeta que considera el portal su segunda casa
Això és un valencià minoritzat,
amb el cul de merda enviscat.
Menja pa de panses ensucrat,
panxacontent aminora el pas
i es fa una cassalla al bar.
L'acosen per parlar en valencià
i a la femella li dona un bon repàs:
- ¡Jo no parle català...!
Se'n va al doctor: Caguerola i mal de cap,
i el metge descarat el tira d'una patà
per parlar en valencià.
-¡Jo no parle català...!
Això és un valencià motoritzat,
conduint per sol minoritzat,
La guàrdia civil li aminora el pas,
porta el cul tot enviscat:
-¡Jo no parle valencià...!
Sóc espanyol integral
i amb el cul tot mascarat
li parle al fill en castellà.

Última edición:
Sempre s'agreix l'aportació del poeta que escriu de forma acurada i fa un esforç per emprar la normativa oficial, encara que respecte molt qui decideix no fer-ho. És sempre una decisió personal. Celebre el teu punt de vista. Salutacions cordials.
Gràcies, veles e vents. Jo es que en aquest país valencià he patit durant tants anys que ara vullc descansar i riure un poc. T'ho explicaré en to d'humor encara que fa plorar:
Diálogo de Besugos
Puje al taxi:
-Porte'm a....Mira, deixem-ho estar. Jo respecte a aquesta gent en el sentit que no li pegaría mai una sonora bufetada però estic tan fart de la mediocritat que sÍ que els pegaría un xiulit a l'orella a veure si es quedaven sorts. i els posaría unes albardes com als burros..iiiiooooo, iiiiioooo
I després els duria a viure a la manxa a collir cebes.

No cal tanta violència, les coses han passat perquè va haver una generació que cregué que el bosc seria més bonic amb només una classe d'arbre. Ara hi ha diverses tendències, encara que la que reclama una raça i una llengua úniques sembla que torna a escena. Salutacions cordials.
Gràcies, veles i vents. Jo no vaig a perdre el temps discutint amb tu mentre valència es castellanitza a pas de gegant. Però no penses que la gent sensata i amant de la terra anem a tirar la tovalla.

Endavant amb el valencià. La primera cosa és fer-lo servir a tots els àmbits, incloent-ne les xarxes socials i les lectures, incloent-ne la premsa diària; com de premsa diària no en tenim a València caldrà llegir la de Barcelona. Sóc subscriptor de l'Ara, diari que recomane no només pel contingut sinó per l'estil i el disseny. Si estic o no d'acord amb la línia editorial, pròxima al PDC, me ho reserve. Endavant amb la nostra llengua.
Molt bé. La primera i més important ja l'has dita. Ara falta que deixen de prohibir la denominació de llengua catalana oficialment.
Açò és una estocada mortal i intolerable a una llengua moderna del segle 21.

MundoPoesía se mantiene gracias a la publicidad y al apoyo de nuestros Mecenas.

✦ Hazte Mecenas

Sin publicidad · Blog propio · Apoya la poesía en español

Atrás