1. Invitado, ven y descarga gratuitamente el cuarto número de nuestra revista literaria digital "Eco y Latido"

!!!Te va a encantar, no te la pierdas!!!

Cerrar notificación

Cóntame...

Tema en 'La Torre de Babel' comenzado por Meninha60, 21 de Septiembre de 2009. Respuestas: 6 | Visitas: 1213

1. Meninha60

Meninha60 Poeta recién llegado

Se incorporó:
    10 de Agosto de 2009
    Me gusta recibidos:
    4
    CÓNTAME...

Cóntame a historia que sabes,
    que fala de ti e de min...
    Cóntame cómo un día,
    sentaches ao meu carón...
    Cóntame cómo de súpeto,
    seguiches o meu andar...
    Cóntame cómo andabas,
    co teu paso ao meu paso...
    Cóntame cómo me deches
    aquel bico primeiro...
    Cóntame cómo bailabas
    ao son da luz das estrelas...
    Cóntame cómo colliches
    o fume do meu cigarro...
    Cóntame cómo agardabas
    aquel café ao solpor...
    Cóntame cómo falabas
    dos tempos que non son tempos...
    Cóntame cómo, sorrindo,
    chorabas por dentro en silencio...
    Cóntame cómo as túas penas
    gardabas para non ferirme...
    Cóntame cómo as miñas
    enchían o teu corazón...
    Cóntame cómo chegaches
    a ser de min o refuxio...
    Cóntame cómo, co tempo,
    fixeches teu norte do meu...
    Cóntame por que somos,
    un par de sombras sen sombra...

Cóntame, amor, cóntame...

2. PITEIRA

PITEIRA Poeta que considera el portal su segunda casa

Se incorporó:
    15 de Marzo de 2009
    Me gusta recibidos:
    247
    [FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial]

[SIZE=3][I][FONT=Georgia]¿Qué che ei de contar querida?[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][I][FONT=Georgia]¿E qué queres que che conte?[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][I][FONT=Georgia]Dende aquel día na fonte[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][I][FONT=Georgia]Quedaches na miña vida.[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][I][FONT=Georgia]E logo cada ferida[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][I][FONT=Georgia]que no meu corpo tivera,[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][I][FONT=Georgia]cada dor que en min trouxera[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][I][FONT=Georgia]marchou co vento voando.[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][I][FONT=Georgia]E volvo de cando en cando[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][I][FONT=Georgia]a fonte en que che quixera.[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]

[FONT=Georgia]Non sei si é moi correcto mais saíume así.
    [FONT=Georgia]Si ves algunha cousa que no está ben non teñas medo
    [FONT=Georgia]De dicirmo.
    [SIZE=3][FONT=Georgia][/FONT][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][FONT=Georgia]O teu poema, que vou dicir, unha marabilla. [/FONT][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][FONT=Georgia]Póñoche todas as estrelas. Ben merecidas están.[/FONT][/SIZE][FONT=Georgia]

[SIZE=3][FONT=Georgia]Un bico. Xosé.[/FONT][/SIZE][FONT=Georgia][/font][/font][/font][/font][/FONT][/FONT][/FONT][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font]

3. Meninha60

Se incorporó:
    10 de Agosto de 2009
    Me gusta recibidos:
    4
    Que che hei de contar querida?
    E, que queres que che conte?
    Desde aquel día na fonte
    quedaches na miña vida.
    Contigo, cada ferida
    que no meu corpo tivera,
    cada dor que en min trouxera,
    marchou co vento voando.
    E volvo de cando en cando
    á fonte na que te quixera.

En galego normativo, conforme as últimas modificacións. Perfecta continuación e resposta. Parabéns!
    Poderíase seguir, pero seica é moi cedo para que me inspiren as musas. Aínda andrán a durmir. Xa o iremos completando.
    Graciñas. Un saúdo.

4. PITEIRA

PITEIRA Poeta que considera el portal su segunda casa

Se incorporó:
    15 de Marzo de 2009
    Me gusta recibidos:
    247

Grazas, Meninha.
    Agora voume explicar.
    O que marquei en roxo xa tiña pensado cambialo. Pero collíchesme a dianteira. Jajaja
    Despois: “Desde”, que o puxen en verde, eu pensei que só podía ser “dende”.
    “Contigo” e un cambio ben acertado no que eu non pensara.
    E os dous últimos versos parécenme ben, só que no último perde ritmo o ter unha sílaba máis.
    Eu pensara:
    [FONT=Calibri][SIZE=3]E volver de cando en cando[/SIZE][/FONT]
    [B][FONT=Calibri][SIZE=3]á aquela fonte quixera.[/SIZE][/FONT][/B][FONT=Calibri]
    [FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=black]Así entre os dous, xa me dirás que che parece, este sería o resultado:[/COLOR][/SIZE]
    [SIZE=3][B][I][COLOR=black][FONT=Georgia]Que che [/FONT][/COLOR][FONT=Georgia][/font][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][B][I][COLOR=black][FONT=Georgia]hei[/FONT][/COLOR][FONT=Georgia][/font][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][B][I][COLOR=black][FONT=Georgia] de contar querida?[/FONT][/COLOR][FONT=Georgia][/font][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][/font][/font][/font][/SIZE][FONT=Georgia][FONT=Georgia][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][B][I][COLOR=black][FONT=Georgia]E, que queres que che conte?[/FONT][/COLOR][FONT=Georgia][/font][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][B][I][FONT=Georgia]Desde [COLOR=black]aquel día na fonte[/COLOR][/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][B][I][COLOR=black][FONT=Georgia]quedaches[/FONT][/COLOR][FONT=Georgia][/font][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][B][I][COLOR=black][FONT=Georgia] na miña vida.[/FONT][/COLOR][FONT=Georgia][/font][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][/font][/font][/SIZE][FONT=Georgia][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][B][I][FONT=Georgia]Contigo,[COLOR=black] cada ferida[/COLOR][/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][B][I][COLOR=black][FONT=Georgia]que no meu corpo tivera,[/FONT][/COLOR][FONT=Georgia][/font][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][B][I][COLOR=black][FONT=Georgia]cada dor que en min trouxera,[/FONT][/COLOR][FONT=Georgia][/font][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][B][I][COLOR=black][FONT=Georgia]marchou co vento voando.[/FONT][/COLOR][FONT=Georgia][/font][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [SIZE=3][B][I][FONT=Georgia]E volver de cando en cando[/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia][/font][/SIZE][FONT=Georgia]
    [B][I][FONT=Georgia][SIZE=3]á aquela fonte te quixera.[/SIZE][/FONT][/I][FONT=Georgia][/font][/B][FONT=Georgia]

[SIZE=3][FONT=Calibri]Tamén me dei conta da maneira de usar os interrogantes.[/FONT][/SIZE][FONT=Calibri]
    [SIZE=3][FONT=Calibri](Curiosidade: No catalán e igual)[/FONT][/SIZE][FONT=Calibri]
    [SIZE=3][FONT=Calibri]Saúdos.[/FONT][/SIZE][FONT=Calibri]
    [FONT=Calibri][SIZE=3]Xosé.[/SIZE][/FONT][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/FONT][/font]

5. Meninha60

Se incorporó:
    10 de Agosto de 2009
    Me gusta recibidos:
    4
    [FONT=Georgia][FONT=Georgia][FONT=Calibri][FONT=Calibri][FONT=Calibri][FONT=Calibri]

Entón, mellor déixao como o fixesches ao principio: "á fonte en que te quixera". Creo que ten máis sentido, tanto sintáctico coma semántico. Non se a que te dedicas, pero eu son mestra de primaria, pola especialidade de linguas e son moi puntillosa. Perdón.

Saúdos.[/font][/font][/font][/font][/font][/font]

6. JOP PIOBB

JOP PIOBB Exp..

Se incorporó:
    28 de Noviembre de 2008
    Me gusta recibidos:
    41
    Bueno tu poema y la clase de galaico

7. Meninha60

Se incorporó:
    10 de Agosto de 2009