1. Invitado, ven y descarga gratuitamente el cuarto número de nuestra revista literaria digital "Eco y Latido"

!!!Te va a encantar, no te la pierdas!!!

Cerrar notificación

Ella Numes Jugaba...

Tema en 'La Torre de Babel' comenzado por jordi, 26 de Octubre de 2007. Respuestas: 0 | Visitas: 933

1. jordi

jordi Poeta recién llegado

Se incorporó:
    28 de Mayo de 2006
    Me gusta recibidos:
    0
    Es dur saber ke tan enganyat,:::triste::: es dur saber ke erets el 2 plat, es dur saber ke jugaba am tu, pero ara aixo ia sa acabat x sempre, putser x tu no a signifikat res els momens ke em estat juns, els dies ke tabrasaba i et deia testimaba, i tu am un somriure fals em deies una mentida ke era: IO TMBE, kuan kada dia et deia testimo molt, kuan sempre ke estabes na mika mal tintentaba animar, pero io no te sapigut anima oi' en brian si ia u veg. kuan estabes super borde i u pagaves am mi, tentenia xke testimaba i maguantaba, kuan et vag escriure allo a lagenda era el ke sentia... pero el veure ke tmbe en brian iavia sabia ke algu kanviaria. tot a set un engany, pero bueno, dels errors sen aprenen, i no kal ke menganyis, em pots di la veritat, xke abns satrapa un mentider ke un koix. espero ke el proxim ke trobis testimi mes ke jo( ke aixo es imposible) i ke te lestimis de veritat i moltixim. i aki sa demostrat tot, io testimaba moltixim, xke x mi si tetsimo mol, la distancia no es problema, pero bueno,, si x tu u es axo u diu tot...! bueno espero ke et recordis de lu ke te estimat io i le ke estik patin kuan et pasi un dia a tu, ke et fasin el ke mas fet tu. despres veuras el ke es estima de veritat. bueno i am aixo ia e acabat el meu discurs ke diu tota la veritat.

Comparte esta página