1. Invitado, ven y descarga gratuitamente el cuarto número de nuestra revista literaria digital "Eco y Latido"

    !!!Te va a encantar, no te la pierdas!!!

    Cerrar notificación

Hores de Llum

Tema en 'Prosa: Torre de Babel de Prosa' comenzado por Crysol, 8 de Septiembre de 2023. Respuestas: 0 | Visitas: 161

  1. Crysol

    Crysol Poeta recién llegado

    Se incorporó:
    11 de Septiembre de 2022
    Mensajes:
    22
    Me gusta recibidos:
    36
    Género:
    Mujer

    Per fi! Quin descans! Amb ànsia, més que ganes, de jaure a la cadira de fusta del menjador i escriure aquesta mini redacció. Ara sí que tinc la llibreta de quadres a la meva dreta just davant de l’ordinador més m’acompanya el mar que em mira des de l’altra banda del balcó.

    Des d’abans d’ahir que tenia moltíssimes ganes d’escriure (a banda de les meves notes de color a l’agenda) i per raons fora de lloc, fins ara ...aquí...amb vosaltres. Copa de cava en mà, una mini magdalena i el puret que m’està esperant.

    Escrit amè i natural, el meu cor sense recurs està...és com si em poguéssiu perdonar més per la falta d’adjectius que per la dificulta d’una bona conversa literària. És curiós, i desconec si existeixen estudis que ho expliquin, com la llengua materna exulta la més valuosa naturalitat del món.

    Serà perquè estigui pensant amb Ella? El meu Pare no hi és.. quatre versos han sortir de dins el meu cor però un Majestuós Bloqueig paralitza ment i mans. Els meus pensaments estan tancats, no floreixen...frases moltes. Desitjo amb Deliri aquests Moments de Màxima Inspiració Possible? Com és el meu Dol?

    Noche y mañana tristes de dolor de mano con pena. ¿Dónde estaba mi pluma de madera? De escala Menor a Mayor gozaba mi agenda de notas de color; centenares de letras, palabras de un pasado de ayer, letras que van transformando su figura y en este instante, existe luce de diversa arquitectura. Las palabras, como toda materia, se transforman, ¿verdad?

    Atardecer de un tardío viernes de verano... diversos azules y tonos de rosa, móvil fuera de cobertura ¿Es instante de sumergirse, en un mar más calmado, en un relajante baño y contemplar la belleza de sus corales?

    Camino de la agenda a la pantalla viajan esas letras con palabras... y a pesar de esta costosa labor, aún sigue triste mi libreta porqué ese dolor está ahí, ahí pegado. Se desvanece el pudor y se aletarga el dolor.

    A la vista un libro de Poesía de una Gran Persona, Poeta y Músico: Un “Árbol Muy Alto”

    Aún quedan horas de Luz i encara queden hores de llum.
     
    #1
    Última modificación: 9 de Septiembre de 2023
    A Modest le gusta esto.

Comparte esta página