1. Invitado, ven y descarga gratuitamente el cuarto número de nuestra revista literaria digital "Eco y Latido"

!!!Te va a encantar, no te la pierdas!!!

Cerrar notificación

Sadness Is the Game

Tema en 'La Torre de Babel' comenzado por Corazón Delator, 30 de Octubre de 2006. Respuestas: 0 | Visitas: 1484

1. Corazón Delator

Corazón Delator Poeta recién llegado

Se incorporó:
    7 de Junio de 2006
    Me gusta recibidos:
    0
    Este poema lo pensé para recitarlo con la música de fondo de la canción "H K Farewell" de Placebo de su disco homónimo. Si queréis y si tenéis el emule a mano ponedla a bajar. Es un acústico de más de 7 minutos, merece la pena. El poema este sería cuestión de leerlo en voz alta más o menos en la mitad de la canción, a los 2 minutos aproximadamente. Pero este tampoco es un requisito indispensable.

Un beso.

Sadness Is the Game

In lonely nights I’ve run to the edge of suicide on feet of bitter memories with no advice or guide. My night clothes are soaking wet with the tears of yesterday. Sadness is a bloody game, a bloody game to play. In silence I walk the corridor, in silence I kiss the floor, silence is the stalker that always comes back for more.

I’m Insomniac. Borderline. A tragic, useless waste of time. A hypocrite, a false parade. Keep your heart safe from mine.

In an inhuman search for hope my boat sunk on a rotten shore. I worked hard for reason but I never made the score. Am I dramatic, you may ask? The answer of course is yes. Tragedy runs through my veins and sleeps on my mattress. Hate me. Rape me. Kill me if you please. From the mournful wine of living my soul finds no ease.

I’m Insomniac. Borderline. A tragic, useless waste of time. Find me guilty, for ever guilty. If only dreaming is a crime.

Comparte esta página