Cetrero3 Poeta fiel al portal 30 de Mayo de 2019 #1 Surt del niu massa sa per caçar la perdiu; vol pensar que el bon bull es recull sens greixar. L'objectiu té un vol cot, té l'ull viu i l'escull bota, tot, si hi ha trull.
Surt del niu massa sa per caçar la perdiu; vol pensar que el bon bull es recull sens greixar. L'objectiu té un vol cot, té l'ull viu i l'escull bota, tot, si hi ha trull.
Ulpiano Obrero de la Poesía 31 de Mayo de 2019 #2 Cetrero3 dijo: Surt del niu massa sa per caçar la perdiu; vol pensar que el bon bull es recull sens greixar. L'objectiu té un vol cot, té l'ull viu i l'escull bota, tot, si hi ha trull. Haz clic para expandir... M'agrada aquest sonetillo, poeta i amic Carles, on vola la imaginació i atrapes al lector. Amb les meves felicitacions, una altra gran i fraternal abraçada, Ulpiano
Cetrero3 dijo: Surt del niu massa sa per caçar la perdiu; vol pensar que el bon bull es recull sens greixar. L'objectiu té un vol cot, té l'ull viu i l'escull bota, tot, si hi ha trull. Haz clic para expandir... M'agrada aquest sonetillo, poeta i amic Carles, on vola la imaginació i atrapes al lector. Amb les meves felicitacions, una altra gran i fraternal abraçada, Ulpiano
Cetrero3 Poeta fiel al portal 3 de Junio de 2019 #3 Ulpiano dijo: M'agrada aquest sonetillo, poeta i amic Carles, on vola la imaginació i atrapes al lector. Amb les meves felicitacions, una altra gran i fraternal abraçada, Ulpiano Haz clic para expandir... Gràcies, estic content de que t'agradi, una abraçada. Última edición: 3 de Junio de 2019
Ulpiano dijo: M'agrada aquest sonetillo, poeta i amic Carles, on vola la imaginació i atrapes al lector. Amb les meves felicitacions, una altra gran i fraternal abraçada, Ulpiano Haz clic para expandir... Gràcies, estic content de que t'agradi, una abraçada.