1. Invitado, ven y descarga gratuitamente el cuarto número de nuestra revista literaria digital "Eco y Latido"

    !!!Te va a encantar, no te la pierdas!!!

    Cerrar notificación

Petites crueldats eròtiques V

Tema en 'Prosa: Torre de Babel de Prosa' comenzado por saturno50, 16 de Marzo de 2019. Respuestas: 0 | Visitas: 657

  1. saturno50

    saturno50 Poeta que considera el portal su segunda casa

    Se incorporó:
    5 de Febrero de 2016
    Mensajes:
    2.126
    Me gusta recibidos:
    1.610
    Género:
    Hombre
    Alguna cosa deu haber canviat en mi des de que en el meu destí es creuaren. En la vida tot té un preu per a bé i per a mal , un preu
    inclus quan es tracta d'aprendre coses noves. Com si les cicatrius et recordaren que tens una factura pendent en la soledat i dolor
    de l'estricte secretisme d'una màfia invisible.
    Busques i no trobes: Hom no sap res o ningú no s'atreveix per por a caure en esta xarxa altament organitzada. Però també aprens
    que malgrat tot hi ha persones nobles que lluïten per ideals a contracorrent disposades a perdre la llibertat.
    La veig en altres ulls cada vegada que vé. Una mirada platònica que sempre m'ha caracteritzat quan la mire però també
    d'altra lasciva que he heredat , qui sap si per a bé, dels golfos.
    -Neobrrrrrrrufen. L'accent de llengua rusa em fa pensar amb les seues cuixes i imaginar secrets íntims en el fur intern de tal manera
    que és difícil passar-li desapercebut.
    La forma dels pits, sota el vestit, el color dels pits i els mugrons si son grans o petits. La forma del bes que li donaria amb els seus pits
    contra el meu . Uns quants pèls del meu pit quedant atrapats en la blancor dels d'ella. Açò és el que més em pot. Però sobretot l'accent
    de llengua rusa: neobrrrrrrrufen, Anastrrrrrrrrrozol. En resum, que jo em gitaria amb ella.
    L'altre dia vingué i altra vegada la llengua rusa. Ibuprrrrrofen....Entrà un home al cap d'uns instants que resultà ser el seu marit.
    Em digué: - Es mi marrrrido, i en això una risa pujada de to. Com una risa que diu a crits moltes coses per urgència de dir-les. Perquè
    a certes edats ja no es pot perdre el temps en petites rises.
    Jo crec- i posaria la mà al foc- que volia dir: Es el meu marit i estic gitant-me amb ell.
     
    #1
    Última modificación: 19 de Marzo de 2019

Comparte esta página