Petites crueldats eròtiques V

saturno50

Poeta que considera el portal su segunda casa
Alguna cosa deu haber canviat en mi des de que en el meu destí es creuaren. En la vida tot té un preu per a bé i per a mal , un preu
inclus quan es tracta d'aprendre coses noves. Com si les cicatrius et recordaren que tens una factura pendent en la soledat i dolor
de l'estricte secretisme d'una màfia invisible.
Busques i no trobes: Hom no sap res o ningú no s'atreveix per por a caure en esta xarxa altament organitzada. Però també aprens
que malgrat tot hi ha persones nobles que lluïten per ideals a contracorrent disposades a perdre la llibertat.
La veig en altres ulls cada vegada que vé. Una mirada platònica que sempre m'ha caracteritzat quan la mire però també
d'altra lasciva que he heredat , qui sap si per a bé, dels golfos.
-Neobrrrrrrrufen. L'accent de llengua rusa em fa pensar amb les seues cuixes i imaginar secrets íntims en el fur intern de tal manera
que és difícil passar-li desapercebut.
La forma dels pits, sota el vestit, el color dels pits i els mugrons si son grans o petits. La forma del bes que li donaria amb els seus pits
contra el meu . Uns quants pèls del meu pit quedant atrapats en la blancor dels d'ella. Açò és el que més em pot. Però sobretot l'accent
de llengua rusa: neobrrrrrrrufen, Anastrrrrrrrrrozol. En resum, que jo em gitaria amb ella.
L'altre dia vingué i altra vegada la llengua rusa. Ibuprrrrrofen....Entrà un home al cap d'uns instants que resultà ser el seu marit.
Em digué: - Es mi marrrrido, i en això una risa pujada de to. Com una risa que diu a crits moltes coses per urgència de dir-les. Perquè
a certes edats ja no es pot perdre el temps en petites rises.
Jo crec- i posaria la mà al foc- que volia dir: Es el meu marit i estic gitant-me amb ell.

Última edición:

MundoPoesía se mantiene gracias a la publicidad y al apoyo de nuestros Mecenas.

✦ Hazte Mecenas

Sin publicidad · Blog propio · Apoya la poesía en español

Atrás